Belang van groene waterstof als energiedrager vergroten bij stakeholders

Uniper produceert elektriciteit, warmte en stoom. En wil stakeholders en politiek bewust maken over het belang van betrouwbare energievoorziening tijdens de energietransitie. Topic Media ontwikkelde een creatieve crossmediale campagne om deze boodschap over te brengen.

Perfecte match met Topic Talks EW-Magazine en New Business Radio

Om deze belangrijke boodschap op een relevante plek te presenteren is gekozen voor een intensieve samenwerking met Topic Talks in EW-Magazine en een uitzending bij New Business Radio. EW-magazine is het meest deskundige en politieke multimediale platform voor stakeholders.

In het magazine Topic Talks worden er verschillende antwoorden gegeven op vragen over het belang van de energietransitie in Nederland en de impact hiervan op het bedrijfsleven. Topic Talks EW-Magazine is niet alleen een autoriteit, maar behoort ook tot de top 3 grootste opiniebladen in Nederland.

Creatief crossmediaal concept

De campagne draait om groene waterstof is onmisbare schakel in de energietransitie. Als aftrap van de campagne is er een 2/1 spread branded content geplaatst in Topic Talks EW-Magazine. Hierin is aan de hand van een interview met Dyonne Rietveld het belang van groene waterstof als energiedrager onder de aandacht gebracht.

In de radio-uitzending op Topic Talks New Business Radio gaan we dieper in op de innovaties in Nederland op het gebied van energietransitie. Hierin gaat Dyonne in gesprek met onze host over het belang van de ontwikkelingen en oplossingen van Uniper.

Interview

Uitstekende resultaten

  • Gemiddelde CTR van 0,26 (kliks gedeeld door impressies);
  • 3450 luisteraars op de podcast platformen van deze uitzending;
  • Online advertorial met een gemiddelde “time on site” van 44 seconden.