Vrouwen bewust maken van belang juiste huidverzorging
VSM heeft met Derma Calendulan een huidverzorging product die geschikt is voor droge, schrale of ruwe huid. VSM wil vrouwen bewust maken van het belang van de juiste huidverzorging. Topic Media ontwikkelde een creatieve multimediale campagne om deze boodschap over te brengen.
Perfecte match met Topic Talks Flair
Om deze belangrijke boodschap op een relevante plek te presenteren is gekozen voor een intensieve samenwerking met Topic Talks in Flair magazine. Flair is het meest deskundige en veelzijdige multimediale platform voor vrouwen tussen de 25 en 45 jaar.
In het magazine Topic Talks worden er verschillende antwoorden gegeven op vragen over de juiste huidverzorging, en juiste leefstijl. Topic Talks Flair magazine is niet alleen een autoriteit, maar behoort ook tot de top 3 grootste vrouwenmagazines.
Creatief multimediaal concept
De campagne draait om de stelling “Een droge, schrale of ruwe huid is niet onoverkomelijk, maar wel onprettig.” Als aftrap van de campagne is er een 1/1 advertorial geplaatst in Topic Talks Flair Magazine. In deze speciale editie is ook een aansluitend redactioneel artikel opgenomen, waarbij we dieper inzoomen op de juiste huidverzorging bij een droge huid.
De online content op Topic Talks gaat dieper in op dit onderwerp, de online advertorial wordt aangejaagd door seamless banners die getarget zijn op de doelgroep en zichtbaar zijn op de grootste vrouwenwebsites.
Advertentie
Uitstekende resultaten
- Gemiddelde CTR van 0,31 (kliks gedeeld door impressies);
- 530 landingen op de online advertorial van Topic Talks;
- Gemiddelde “time on site” van 34 seconden.